søndag 12. februar 2012

Take care, you`re special to me

Heisann alle sammen! Gratulerer med morsdagen! Her blir den feiret med at mor fikk sove lenge, og at jeg får det som jeg vil, tydeligvis.. :)

Jeg har laget et kort i dag, som skal reise langt, helt til min venninne i Afghanistan, der hun jobber nå. Siden hun er så langt borte fortjener hun en ekstra oppmerksom het på valentinsdagen. (selv om den ikke kommer frem i tide til da)


Dette er et digitalt stempel som også kommer fra Krista Smith og denne er en freebie som heter Canary Love.


Jeg har selvfølgelig jobbet med Copictusjene mine igjen, vi begynner å bli gode venner, hihi..


Her er morsdagsblomstrene jeg fikk hos min datter på snart 2 år, selv om det var min ide, mine penger og jeg som tok de med hjem! Hun er så snill så! Hehe! Ikke bry dere om den grusomme bakgrunnen, det er bare samboern min som pusser opp kjøkkenet! Snille han, det er fin morsdagsgave det!



Jeg har brukt ark fra Pion Design og Magnolia, kartong fra Bazzil, uvant med svart farge... Ble det bra syns dere? Blomster og halvperlene kommer fra WOC
Tekststemplene kommer fra Stempelglede.

Deltar i CopicMarker Norge - Utfrodring #10 og
CropStop - Challenge #57

Det var det for i dag! :)



13 kommentarer:

  1. Another gorgeous card, Cathrine. Beautiful design and coloring. Thanks for playing along with our CropStop Challenge Blog.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og nydelig fargelagt :-)
    God morsdag :-)

    SvarSlett
  3. Beautiful card! Wonderful touches of embellishments & your coloring is fantastic. Thank you for adding another pretty creation to the CropStop Challenge Blog this week!

    SvarSlett
  4. Hei
    Dette var ett utrolig nydelig kort. Herlig motiv og flott fargelagt. Hele kortet er flott og harmonisk satt sammen.
    Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til.

    SvarSlett
  5. Wow, this is knock out dead spectacular. I love it
    Thank you for playing along in our CropStop Challenge.

    SvarSlett
  6. Love all the beautiful little touches you added to your card! Thanks for playing with us at CropStop!

    SvarSlett
  7. Nydelig kort! Gratulere med seieren:)

    SvarSlett
  8. Utrolig lekkert kort, og så fantastisk fargelagt!! Kommer gjerne igjen til den flotte siden din:)
    Klem Kjersti;)

    SvarSlett
  9. Nydelig fargelegging!!!! Og virkelig vakkert satt sammen kort:)

    SvarSlett
  10. SUPER cute!!! Love that image and your coloring is beautiful!! Thanks for joining us at CropStop again.

    Hugs,
    Calypso

    SvarSlett
  11. Beautiful card Catherine - I just love everything about it.

    Take care.

    Hazel x

    SvarSlett
  12. Hærlig kort til venninna i langtvekkistan! Flott fargelagt -og stilig oppsett.
    Nydelige blomster du hadde fått:)) Høres ut som du hadde en fin morsdag:)
    Klem, Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails