torsdag 8. november 2012

Julekort i blått

Nå har jeg prøvd siden mandag og få lagt ut et nytt blogginnlegg. PCen har ikke vist seg fra sin beste side, og  jeg har trodd at nettverkskortet var ødelagt. Tanken på ny maskin, nå før jul, får meg til å grøsse og det går kaldt ned over ryggen min. -"Ikke før jul" sa jeg og så tusenlappene fly enda fortere ut vinduet...
Så plutselig i kveld, sier samboeren at det plutselig er internett på maskina likevel!
Jippi, og: Puh!
Aner ikke hvorfor den plutselig virker, men den virker! Hurra!
Over til kortet, her er det!
Jeg har brukt den søteste jule snømannen som finnes, fra Joanna Sheen. Kjøpte han til jul i fjor, etter og ha sett han på noen blogger.
 -*-*-*-*-*-*-*-*-*-
 Copic tusjene som er brukt:
Snømann: Blender, C0, C1, C3
Blå: B91, B93, B95, B97
Rød: R21, R22, R35, R37
Ekorn/ryggsekk/vott/sko: E41, E42, E43, E44, E47
Gren/spade/fugler: E70, E71, E74, E77
Nissens hud: E00, E02, E11
Gulrot: YG02, YG04
Himmel: Blender, BG0000, BG000

Jeg har brukt designpapir fra Papirdesign, og kartong i fra Bazzil.
De blå blomstrene har jeg laget selv med dies fra Heartfelt Creations/Spellbinders
Juletreet og snøkrystallen helt i bakgrunnen kommer fra Magic Box, rammen rundt bildet og teksten kommer fra Spellbinders. 
Blonden kommer fraWild Orchid Crafts. Vintage Seam Binding Ribbon kommer også derifra. Den har jeg farget med Dirstress Stain - Faded Jeans
Vil delta i disse utfordringene:
Copic Marker Norge - Utfordring #25
Little Red Wagon - Challenge #158

12 kommentarer:

  1. Kjempefint kort:) Supersøt snømann som du har fargelagt flott:) Mange fine detaljer på kortet, kjempefint med den memorybox Diesen ved siden av motivet!
    Ja, og takk for at du deltar inne hos CMN;)

    Klem, Veronica

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort og nydelig motiv, den snømannen digger jeg:):)
    Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Trine

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Et kjempeflott kort med en skikkelig søt snømann♥. Har sett på noen kort i bloggen din, og du lager mye flott♥. Legger meg som følger.

    Ønsker deg en riktig flott helg♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort, elsker blå, kalde julekort - og den snømannen var jo bare supersøt :-)
    Fine blomster har du også fått laget!

    SvarSlett
  5. Et herlig julekort med et flott motiv! Nydelig fargelegging♥
    Så godt at pc'n din tok til fornuft, så vi hos CMN fikk se dette vakre kortet! Takk for at du deltar og lykke til
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  6. Ååå så herlig julekort. Det motivet likte jeg godt, og blåfargen du har brukt var nydelig.
    Takk for at du deltar hos CMN.

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. Kjempe lekkert! Flott fargelagt og et nydelig motiv..tror nesten jeg må ha den snømannen selv jeg, hihi!:)
    Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  8. Kjempesøtt julekort, herlige farger og pynting!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  9. Så flott julekort i fine farger.Snømannen var kjempesøt og du hadde fått mange fine detaljer på kortet:))

    SvarSlett
  10. Men så lekkert kort Cathrine! Herlige farger og så nydelig du har pyntet!
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Kjersti:)
    Takk for at du er med hos CMN, lykke til!

    SvarSlett
  11. WOW, så nydelig! Du er så innmari flink å fargelegge at det går passelig kaldt nedover ryggen min :P Jeg tror du må gi meg et lite fargeleggingskurs en dag! Elsker dilldallen du har brukt og det trefargede bakgrunnspapiret! Virkelig vakkert, Cathrine! :)

    SvarSlett
  12. Adorable card!
    Thanks for playing!
    Dee @ LRW

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails