mandag 29. april 2013

* Et kort til konfirmanten

Jeg har fått en ny bestilling på en konfirmasjons kort, og denne gangen ble det blå toner som ble mitt tema. 

Jeg holder også på med en annen sak, som hun som bestilte kortet ville ha med, men den er ikke helt ferdig enda. Viser den senere ;)


Stempel fra Saturated Canary, fagelagt med Copic. Hjørnedies kommer fra Spellbinders, og blomtrene er punchet ut med Retro Punch. Snurreblomsten har jeg lagd selv. Swirl tror jeg er en Marianne-dies.
Tekststempel er fra Kort&Godt.

Deltar på disse utfordringer:
Sketch Saturday - Week #256
Saturated Canary - Challenge #42
Oldie But a Goodie - Make it Girly (The Retro flower punch, I've had it for ever!! ;) )

Ha en deilig dag, hilsen Cathrine

5 kommentarer:

  1. Beautiful colouring and a fabulous card, just perfect for our girly challenge over at an OBAG, Jx

    SvarSlett
  2. Fantastic Card! Thank you for playing along at Sketch Saturday! xx

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort :) Herlig med blått :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Nyyydelig kort :) Er så glad i klare farver

    SvarSlett
  5. beautiful card
    Thank you so much for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
    hugs Lou xx

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails